2012. június 14., csütörtök

Labda ott

Felhivtam tegnap este a cegem, es eloadtam a problemat.

Ez az urge eleg dorzsolt lehet - de talan el is varhato, hiszen ez a munkaja, olvasni az embereket. Nem volt meglepodve egyaltalan, egybol a lehetseges opciokat sorolta.
Abban maradtunk, hogy elsore megprobal masik csapatot keriteni, amint lehet, mivel egy harom honap mulva esedekes valtast en nem tartottam elkepzelhetonek, addig itt nem birom ki.

Ez semmit nem jelent meg. Egyreszt, mivel a csapatvezetomtol is fugg, hogy fogadja mind az idozitest, mind a modjat, mert negativ reakcio eseten a valtas elvi lehetosege is kizart lenne, masfelol nagyon meglepne, ha talalnanak itt olyan poziciot, amelyet teljesen motivaltan tudnek vegezni. Egyszeruen tul sok reszre van darabolva a feladat, hogy barmelyik resze is onmagaban eleg erdekes legyen.

Gombokhoz nem nyulni, majmoknak enni adni.

Egy esely, ha van olyan csapat, ahol azt a reszt hegesztik, amit a gombok vezerelnek.

7 megjegyzés:

  1. Azta, remélem a gomb vezérlő csoportot nem outsourcolák pakisztánba.

    VálaszTörlés
  2. hat a QA egyik resze, illetve a teljes mobilfejlesztes Bangalore-ban van, a szervizdeszk meg Lengyelorszagban :)
    szoval epp ez nem, de barmikor odakoltozhet kabe :D

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Hat megmondtam, hogy mi a tema, egesz megerto volt a csapatvezeto, habar probalt kicsit gyozkodni. Holnap a fobasszal is kell meg beszelnem. Az mar egy dorzsolt ficko mondjuk.

      Ajanlottak harom masik csapatot, most azt nyomozom, hogy vajon ok mivel foglalkoznak. Az egyik valami front-endes, azt mar ki is lottem egybol. Marad ketto ma-holnap kideritesre.

      Aruld mar el amugy, hogy ki vagy amugy!

      Törlés
  4. Amugy az egyik a developer szomorito qa-s. Nem Tamas, hanem a maaaasik. Amugy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aszittem h te azon a neven vagy, mint az ittmaradok.blogon :)

      Törlés